瓣膜修補或
置換手術說明

以下原文出自亞東紀念醫院心臟血管外科

原文網址為:https://www.roboticsurg.com/tw/information_7-9.php


二、瓣膜性心臟病之治療


1.藥物治療:瓣膜一旦損壞即無法靠藥物治療,但藥物可改心臟功能減輕症狀,損壞程度嚴重時仍需施行外科手術方可避免心臟衰竭。


2.瓣膜性心臟病之外科手術治療主要以瓣膜置换或修補手術為主;所謂瓣膜置換手術就是將病變的瓣膜剪下,換上新的人工瓣膜;瓣膜修補手術是指將病變的瓣膜保留,只針對有問題的瓣膜結構加以修補。目前主動脈瓣膜的手術以瓣膜置換為主。至於二尖瓣膜疾病,因為目前的醫學報告顯示二尖瓣膜修補手術之病人,其手術後心臟功能恢復及長期存活率比瓣膜置换病人要好,因此如果病患瓣膜結構破壞比較不嚴重,會盡力嘗試做瓣膜修補手術,但是對於瓣膜結構破壞已經十分嚴重,不適合接受瓣膜修補手術的病人,仍必須以瓣膜置換手術治療。瓣膜若嚴重狹窄時,則多直接換掉瓣膜。而三尖瓣膜的問題則多採取修補方式。


( 繼續閱讀 ... )